Sacchan's Chamber of cosplays

Wednesday, June 5, 2013

Le challenge

Elikkä siis Micsu heitti minua haasteella ja minulla on tylsää.. koska Kaoru Kamiya photoshoot kuvia en ole VIELÄKÄÄN saanut.. ratkaisuna tähän siis oli vain tehdä tämä haaste, why not?

Luettelen ensin haasteessa määrättyjä asioita ja koska olen perse niin en ala taggaamaan ihmisiä tähän mukaan. Ne jotka tämän haluaa tehdä niin tehkööt sitten! :'D

Tästä se lähtee:

8 Hyvää asiaa minussa:
-Se mahdollinen jonkun sortin luovuus mikä minusta löytyy
-Huumorintaju(ton?)
-Pörröinen :'3
-Helposti kehräävä ~
-Innostunut monista asioista
-Muut huomioon ottava
-Musta jossa räikeää väritystä piristämässä arjen harmautta
-Cyber

8 Huonoa asiaa minussa:
-Laiskapaska
-Lyhyt pinna...
-...niinkuin minä itse
-Mörkö
-Kiinnostus tuppaa karkaamaan liian monesti liian moneen suuntaan
-Palikka
-Erittäin kärttyinen jos sille päälle vain sattuu
-Joko liian äänekäs tai liian hiljainen

8 Asiaa joissa minun pitäisi parantaa:
-Cossaajana yleensä olisi parannettavaa u_u
-Keskittyminen
-Äänen käyttö
-Fyysinen kunto
-Kokkaustaidot vaativan hiomista (paljon!)
-Ajan käyttö/taju
-Asenne

Se oli siinä sitten! Tähän loppuun tulkoon vielä giffi:
Teille kaikille  kullan muruille<3
~Sairu-chan is out~

2 comments:

  1. Mut hetkinen... Eiks nuudelit oo kokkaustaidon parhaimmistoa :O Eihän sitä muuta tarvikkaan osata :D (en mä ainakaan..)(Ainiin mähän olenkin mies :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MIES KEITTIÖÖN! >8D Eiku.. Nuudelit ei ihan riitä XD

      Delete