Sacchan's Chamber of cosplays

Sunday, September 16, 2012

Chizuru photoshoot

As the title says. Me and Herttamaas_ decided to have a quick photoshoot.

Model: Well who da hell you think it could be? 8D
Photographer: Herttamaas_

 Koska oma naama on paras <3



 Leaves~ ö3ö

 Derpizu

 Shadow pics~

 OMG!!

 

 Is it raining or what?

 Nope~ It's not



 Kittyyy~ :3

 Täällä vartioin minä! Minä olen pimeyden vartija! Ja minun kaupungissa ei kukaan rötöstele!

HUPS!

Ja erikoiskunnia kuvaajalle! Herttamaas_ Kiitoksia kun jaksoit derppiäni <3

That was it! And as you can see, I made a whole new Chizu-cosplay... *<Gasps>....Yay~>*


9 comments:

  1. Niin söpis! En malta odottaa Mangapäiviä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyaaa~ Kiitos! *kierii* En malta minäkään!

      Delete
  2. Kaunis olet! (: ♥ Ja kuka kuvas häh?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mie mainitsin sut tossa pariin kertaan että xD Ja kiitus! :'33

      Delete
  3. Ei taivas mie repesin tolle "Täällä vartioin minä! Minä olen pimeyden vartija! Ja minun kaupungissa ei kukaan rötöstele!" ::DDD Upeita kuvii <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu en voinu vastustaa kiusausta xD Kiitoksia <33

      Delete
  4. Olet sie vaan niin SÖPÖ <3 Tahtoo päästä joskus cossii hakuoukia yhdessä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiituksia!! >3< Jospa FrostBiteen pääsis derppaan~ Tahtoo päästä cossiin yhdessä kans <333 That would be so awesome (/Q3Q)/

      Delete